Meteen naar de inhoud
Home » PakketGeluk en Partners

PakketGeluk en Partners

PakketGeluk wil jou graag wat gelukkiger maken en wil jou zo goed mogelijk helpen een goede keuze en aankoop te laten doen. Om die reden is PakketGeluk zo transparant mogelijk over de content op deze website. Neem daarom even kort de tijd om de details achter de links, afbeeldingen en bestelknoppen die linken naar producten door te nemen.

Over bestellen via PakketGeluk

Verkoopplatform: Bol.com, Amazon.nl / .de / .com, Etsy.com of vergelijkbare webshops.

  1. PakketGeluk is allereerst fan van de producten op de pagina en koopt, reviewt en vergelijkt de producten zelf. En – belangrijk – op eigen initiatief. Uitzondering zie punt 2.
  2. Bij PakketGeluk gaat kwaliteit dus vóór geld. Als PakketGeluk een product gratis van een leverancier of verkoper krijgt aangeboden om hier een review over te schrijven, dan staat dit expliciet op de betreffende pagina vermeldt.
  3. Help PakketGeluk jou te helpen. PakketGeluk is voor sommige – maar zeker niet alle – producten een partner van een verkoopplatform. Met kleinere webshops heeft PakketGeluk nog geen partnerschap. Bestel je via een bestelknop of aanklikbare afbeelding dan krijgt PakketGeluk een kleine commissie van het verkoopplatform na jouw aankoop. Die commissie heeft geen invloed op de prijs waarvoor je het product koopt.
  4. PakketGeluk gebruikt de kleine commissie om nog meer tijd en energie te steken om de beste producten voor je te vinden die er op dit moment te koop zijn.
  5. Een aantal criteria waar PakketGeluk onder andere kritisch op let: de betrouwbaarheid van het merk en verkoper, kwaliteit, levertijd, prijs en eerdere ervaringen van klanten met zowel het bouwpakket als de eventuele Bol.com-verkoper.
  6. Een zorgvuldige afweging gaat vooraf aan iedere plaatsing van een link of bestelknop die linkt naar een product op Bol.com. Zo kan het zijn dat een product enkele euro’s duurder is dan hetzelfde product op Bol.com van een andere Bol.com-verkoper. De afweging komt tot stand op basis van de criteria van punt 5.
  7. PakketGeluk adviseert en helpt waar het kan. Aan de gebruikservaringen, adviezen en hulp van PakketGeluk kun je geen rechten ontlenen. Missende onderdelen en beschadigde verpakkingen zijn voorbeelden die incidenteel bij ieder product kunnen voorkomen. Ook als dat niet in lijn is met de publicatie van PakketGeluk. Voor problemen met het product kun je contact opnemen met de verkoper en/of producent. Als PakketGeluk ondanks zorgvuldige research vóór publicatie, achteraf van meerdere kopers van het product klachten ontvangt dan start PakketGeluk een eigen onderzoek, past eventueel de publicatie aan of schrapt in het uiterste geval de gehele publicatie.

Neem voor vragen/suggesties, een niet werkende link etc. contact met me op. Gewoon doen! Alvast bedankt.

Heel veel plezier en PakketGeluk 😉